A másik holnap
Mottó:
"És nemzetközivé lesz holnapra a világ"
(Internacionálé)
(Internacionálé)
Ma indulok haza a hajómról. Letelt a szerződésem.
A hajó neve: Isartal, az Isar völgye a jelentése.
Antiguai lobogó alatt hajózik.
Az antiguai regiszteri jogokat egy német vállalkozás bérli, ezért az anyakikötő német, Haren Ems.
A hajó tulajdonosa egy német vállalkozói csoport.
Ők kiadják a hajót időbérletbe.
A bérlő egy angol cég, a Gearbulk Ltd. UK.
A hajóbérlő cég egy norvég befektető csoport tulajdona.
A Gearbulk a hajót főleg cellulóz szállításra alkalmazza.
A cellulózt a cég nagy hajói hozzák Dél Amerikából Vlissingenbe, Hollandiába, ahol szétosztják.
Az áru egy chilei cég tulajdona.
Ma két hivatalos látogató jött a hajóra.
Egy kínai férfi, aki a Chiléből érkezett, és az áru útját kíséri végig, mindenütt fotókat készít.
Vlissingenből Skóciába megy, ahol a chilei cégnek papírgyára van.
A másik látogató a Germanischer Lloyd holland képviselője, egy belga hölgy, aki a hajó papírjait újítja meg.
Ezt nem várom meg, mert indul a kocsi a reptérre.
A hajó személyzeti ügyeit a tulajdonos kiadta egy ciprusi cégnek, a Marlow Navigationnak.
Én velük állok szerződésben.
A fizetésemet a Marcrew, a Marlow németországi leányvállalata bérszámfejti.
A tiszti képesítésem és több más bizonyítványom lengyel.
Ezen kívül van antiguai, ciprusi és bahamai parancsnoki okmányom is, és német tengerészkönyvem.
A kocsit, ami a reptérre visz a Marlow hollandiai leányvállalatának, a Seaserve-nek az alkalmazottja vezeti, aki portugál.
A hajón hatan voltunk, rajtam kívül:
A német parancsnok.
A lengyel szakács.
Az orosz gépész.
Egy zöldfoki-szigeteki matróz.
Egy ghánai matróz.
Pár óra múlva otthon leszek.
A hajó neve: Isartal, az Isar völgye a jelentése.
Antiguai lobogó alatt hajózik.
Az antiguai regiszteri jogokat egy német vállalkozás bérli, ezért az anyakikötő német, Haren Ems.
A hajó tulajdonosa egy német vállalkozói csoport.
Ők kiadják a hajót időbérletbe.
A bérlő egy angol cég, a Gearbulk Ltd. UK.
A hajóbérlő cég egy norvég befektető csoport tulajdona.
A Gearbulk a hajót főleg cellulóz szállításra alkalmazza.
A cellulózt a cég nagy hajói hozzák Dél Amerikából Vlissingenbe, Hollandiába, ahol szétosztják.
Az áru egy chilei cég tulajdona.
Ma két hivatalos látogató jött a hajóra.
Egy kínai férfi, aki a Chiléből érkezett, és az áru útját kíséri végig, mindenütt fotókat készít.
Vlissingenből Skóciába megy, ahol a chilei cégnek papírgyára van.
A másik látogató a Germanischer Lloyd holland képviselője, egy belga hölgy, aki a hajó papírjait újítja meg.
Ezt nem várom meg, mert indul a kocsi a reptérre.
A hajó személyzeti ügyeit a tulajdonos kiadta egy ciprusi cégnek, a Marlow Navigationnak.
Én velük állok szerződésben.
A fizetésemet a Marcrew, a Marlow németországi leányvállalata bérszámfejti.
A tiszti képesítésem és több más bizonyítványom lengyel.
Ezen kívül van antiguai, ciprusi és bahamai parancsnoki okmányom is, és német tengerészkönyvem.
A kocsit, ami a reptérre visz a Marlow hollandiai leányvállalatának, a Seaserve-nek az alkalmazottja vezeti, aki portugál.
A hajón hatan voltunk, rajtam kívül:
A német parancsnok.
A lengyel szakács.
Az orosz gépész.
Egy zöldfoki-szigeteki matróz.
Egy ghánai matróz.
Pár óra múlva otthon leszek.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése